Sommaren är kort....

Men det mesta har iaf inte regnat bort. Tillbaka i Umeå nu, för att göra klart x-jobbet och söka arbete....Dags att bli vuxen, att lämna studentlivets underbara, trygga sköte och bli bitter och gammal....måste skaffa mig en käpp att slå på ungdommar med samtidigt som man muttrar något om bättre tider förr.

I slutet av sommaren så for jag och Malin norrut för att träffa en del nytilkomna släktingar (och i hemlighet kolla om Malin har några dolda mammaegenskaper. Mohahaha! Skojja bara.). För jag har ju inom en 2½års period fått 4 nya släktingar.

Grabbarna ordnade efter stigande ålder:


Jag och Anton, min yngsta kusin.


Jag och Hjalmar, min systerson.


John, min näst yngsta kusin.


Albin, min kusin och Antons storebror.

Malin (endast Malin, absolut, inte jag inte) blev lite barntokig, tur att man har skola och inga pengar ;P

Ah...just det ja... mitt sommarprojekt har jag inte tjatat om (tillräckligt).
Resultatet blev;

                      Innan sommaren                                    Efter sommaren
Magemått:     ca 100cm                                                      95cm               (På tjockaste stället)
Midjemått:      96cm(inte 94 som jag trodde)                  87,5cm
vikt:                 86,9 kg                                                            79,8kg

            
                                                    Före                                                                                  Efter

80 mil cycklat på 8 veckor utan ändrade kostvanor ger endel ändå. Även om bilderna råkade bli lite olika ljussättningar och avstånd, lite som tv-shopps reklamerna gjorde för att förhöja effekten :P

Det var nice att vara hemma igen


Även om vi hade delade meningar med hur nice det var med snö på fjället....


Aja, nu skall jag inte stjäla mer av eran tid, ha det bra.
//Kägglan

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Mycket bra jobbat där Robert! /Jenny

2008-09-06 @ 13:19:13
URL: http://jennyolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0